...

Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü

STAJ İŞLEMLERİ

UTL BÖLÜMÜ STAJ REHBERİ

Staja Başlamadan Önce Yapılacak İşlemler

  1. Staj Formları arasında yer alan "Üst Yazı Başlığı"nı imzalı olarak alabilmek için” iibf@nevsehir.edu.tr” adresine Ad, Soyad ve Bölüm belirtilerek talep maili atılması gerekmektedir.
  2. Staj Başvuru Formu staj yapılacak kuruma onaylatılarak staja başlamadan en az 15 gün önce ilgili Bölüm Başkanlıklarına kargo yoluyla veya elden teslim edilecektir. Bu tarihlerde başvuru yapan öğrencilere staj danışmanı ataması yapılacaktır.
  3. Staj Başvuru Formunda yer alan staja başlama ve staj bitiş tarihleri 30 iş gününden az olmamak üzere 12.07.2021-10.09.2021 tarihleri arasında olmalıdır.
  4. Staj yapılacak kurum tarafından onaylanan Staj Başvuru Formu, öğrenci tarafından sırasıyla, Bölüm Başkanlığına ve Dekanlığa imzalatılarak ilgili Bölüm Başkanlıklarına teslim edilecektir
  5. Öğrenci tarafından E-Devlet üzerinden Sağlık Provizyon Aktivasyon Sistemi’ne (SPAS) girilerek aile üzerinden sağlık hizmeti alıp alınmadığını belirten belge temin edilerek, Staj Başvuru Formu ile birlikte ilgili Bölüm Başkanlıklarına kargo yoluyla veya elden teslim edilecektir
  6. Staj Değerlendirme Formu staj başladığı anda öğrenci tarafından staj yapılan kuruma teslim edilecektir.

 

Staj Sırasında Gerçekleştirilecek Olan İşlemler

  1. Staj süresince yapılan çalışmalar, öğrenci tarafından Staj Raporuna düzenli olarak işlenir ve staj yerindeki yetkili kişinin unvanı belirtilerek, ilgilinin kaşe ve imzası ile onaylanır. İmza, kaşe mühür veya tarihler bulunmayan, üzerinde silinti, kazıntı ve usulüne uygun olmayan düzeltme yapılan staj defterleri kabul edilmez.

 

Staj Sonrası Yapılması Gereken İşlemler

  1. Staja giden her öğrenci, Staj Değerlendirme Formunu staj yaptığı birimin yetkilisine verir. Bu form, staj bitiminde yetkili tarafından doldurulup onaylandıktan sonra ağzı kapalı ve üzerinde firma kaşesi/mührü olan bir zarf içinde öğrenci tarafından 10 (on) gün içinde Fakültenin ilgili Bölümüne gönderilir. Kurum kaşesi ve onayı olmayan formlar değerlendirmede dikkate alınmaz.
  2.  Öğrenciler hazırladıkları Staj Raporunu en geç staj bitimini takip eden akademik yarıyılın derslerinin başladığı tarihten itibaren üç hafta içerisinde danışmanına teslim edecektir. Staj Raporunu ilan edilen tarihten sonra geçerli bir mazereti olmaksızın teslim eden öğrencilerin stajı kabul edilmez.
  3. Staj yapılan kurum tarafından verilen notlar vize notu olarak kabul edilecektir. Danışman öğretim elemanı tarafından değerlendirilen staj raporu ve sunumu üzerinden de final notu verilecek ve öğrenci bilgi sistemine girilecektir.
  4. Stajı biten her öğrenci, staj dersi kapsamında, stajını, stajda yaptığı işleri, gözlemlerini ve temel kazanımlarını içeren bir “staj sunumu” yapacaktır.